2009. október 27.

Első blogszülinap / 1st blogoversary


Lassan egy éve írom ezen blogot. Népes olvasótáborra tettem szert. Ezúton is szeretném megköszönni mindenkinek, aki olvas és kommentel. Egy aprócska meglepetéssel szeretnék kedveskedni blogszülinapom alkalmából annak, aki ennél a bejegyzésnél megjegyzést hagy és kiteszi a képet egy rövidke szöveggel a blogjába. És...

hogy legyen egy kis játékosság is benne, írd meg mi tetszik a blogomban.

Mint a korábbi játékom alkalmával, most is titok marad a meglepi kiléte! :*) 
A jelentkezés határideje: 2009. november 1. (vasárnap) éjfél.
Sorsolás: 2009. november 2. (hétfő).

Mindenkinek sok szerencsét!





I'm writing this blog almost a year. I gained a large readership. So, I'd like to thank everyone who read and comment. I have a little surprise  for celebrate my blogoversary to those who leave here a comment and put the pic in her blog. And ...

  to be a little playfulness in it, write what you like on my blog.

The deadline: 1st November 2009 (Sunday) midnight.

Draw: 2nd November 2009 (Monday).

Good luck!

43 megjegyzés:

kacskaringopia írta...

Gratulálok az első szülinaphoz!!!:-)
Nekem az tetszett meg legelőször, hogy hasznos tanácsokat olvashattam a blog szépítéssel kapcsolatban, sokat segítettél nekem!!!Aztán mindig ámulok bámulok az alkotásaidon! Köszi, hogy megosztod velünk, és kedvet adsz nekünk is!:-)

Cat írta...

Mi tetszik a blogodban? :)
Szeretem, hogy önzetlenül teszel közzé egy nagycsomó megoldást, ami a blogok "kipofásításában" segít.
Anno régen úgy találtam rád, hogy háttereket kerestem, elmentettem az oldaladat. Azóta állandó olvasód is lettem.
Boldog blogszületésnapot neked! :)

Kalex © írta...

Én is szeretnék Veled játszani!!! :o) Nekem legjobban a Tildás csodaságok tetszenek, főleg a neszesszereid!
Én is kívánok Neked boldog Blogszülinapot!
(Ja és most olavstam el a Sacher kontra Pingui receptet... megsütöm 7végén, nagyon ínycsiklandozó!!!)

Teca írta...

Boldog blogszülinapot!Tetszik a sokoldalúságod,hogy többféle technikát kipróbálsz, és bemutatsz valamint hogy megosztod az ötleteidet velünk. :)

Jutus írta...

Boldog elsó blogszülinapot kívánok!Nekem nagyon tetszik a kreativitásod és a mérhetetlen segítőkészséged,bármiben fordulhatok hozzád mindenben segítesz!!!:))
Köszönöm!!!

Ildina írta...

Boldog blogszületésnapot neked! :)
Jó keresztszemes minta lelőhelyeket találtam nálad.

Silerika írta...

Gratulálok a blogszülinaphoz! Sok szépet mutatsz nekünk. Rengeteg hasznos információt gyűjtöttél össze, amit köszönök! :))

Rhyselaine írta...

Gratulálok a blog-szülinaphoz, és még nagyon sokat kívánok! :)
Szeretek a blogodon ˝kóborolni˝, pedig a legtöbb dolog távol áll tőlem itt. Viszont az a szeretet, ami benne van a munkáidban és látszik rajtuk, az az önzetlenség, hogy megosztod az összes kis praktikádat, ötletedet, mintaforrásaidat, nos ezek megfogtak, így lettem rendszeres olvasód. :)
Azt hiszem teljesítettem a jelentkezéshez szükséges feltételeket. :)

Karina írta...

Kedves Cicurka! Hát akkor boldog blogszülinapot! Már lestem a számlálót, nehogy elfelejtsem meggratulálni, de nem várom meg pont a napját, hogy mielőbb jelentkezhessek a játékodra. Nekem legjobban a változatoság tetszik a blogodban és valóban nagyon jók a blogszépítő tanácsaid. Én arra lennék kíváncsi, hogy lehet szélesebb tenni a felületet, megírhatnád nekem, na jó, nekünk szülinapod alkalmából :-))

Cicurka írta...

Köszönöm lányok a kedves szavakat, nagyon jó olvasni:*)

latinka írta...

Boldog blogszülinapot kívánok!
És hogy mi tetszik? " változatosság gyönyörködtet!"A

hildiko írta...

Nagyon boldog blogszülinapot kívánok!
Engem először is a név fogott meg "Varázskuckó", aztán persze a sok-sok szép alkotás! Alkoss még nagyon sokat!

Üdv: Ildikó

Zsófi írta...

Én is itt vagyok :-)
Nagyon szeretem ám a meglepetéseket, és olyan jó, hogy most egy kicsit én is újra gyerek lehetek.
Miért szeretem a blogodat bújni? Mert nagyon tetszenek az alkotásaid, mert mindig nagyon kedves vagy, és mert mindig nagyon jó tanácsokat adsz. És mert Neked köszönhetem, hogy a blogom most olyan - amilyen :-)))
Köszönöm szépen!

Abile írta...

Boldog blogszülinapot kívánok! A blogom csinosítgatása kapcsán találtam Rád... aztán itt ragadtam és mindig meglepődöm, hogy milyen sok mindenben jár egyfelé a gondolatunk :o))

Monika írta...

Isten éltessen a blogoddal együtt!!!!
Nekem az tetszik nagyon nálad és ezt köszönöm is,hogy annyi mindent önzetlenül megosztasz az olvasóiddal!És a sok szépség is mind nagyon tetszik!

rozandi írta...

Kedves Cicurka! Gratulálok az 1. blogszülinapodhoz és köszönöm a lehetőséget, hogy játszhatunk Veled! Minden tetszik a blogodban. Az ötleteid, a munkáid, a próbálkozásaid! Egyszóval szuper az oldalad!

Timi írta...

Új vagyok a blogolók világában, így keresem a többiek társaságát. És ide tévedtem... és nagyon jó itt. Hogy mi tetszik? Először is az, hogy nagyon szép, jól áttekinthető az alap. A munkáid is lenyűgöztek. Tehát mi tetszik itt: minden.
Játszok Nálad, hátha...

Névtelen írta...

Szia Cicurka!
Kezdő blogosként az fogott meg a tiédben, hogy jó tanácsokat kapok tőled a szépítkezéshez. :) Köszönöm, hogy nem vagy irigy és ennyi mindent megosztasz velünk.
Szeretnék játszani nálad. :))

ccsigaház írta...

Boldog blogszülinapot és köszönöm a sok ötletet, segítséget!

M. írta...

Szia!
Én a blogos dolgok miatt keveredtem ide aztán itt ragadtam mert olyan kuckós. Tetszik, hogy többféle témát is hozol és be is mutatod. A receptek is bejönnek nekem. Szóval a meglepiért én is indulok de egy díjjal addig is megajándékozlak. Nézz majd át a blogomba.

Baba írta...

Nagyon boldog blogszülinapot :)
A blogod segítségével tudtam módosítani a blogomat, a sok hasznos tanács nagyon jól jött,azóta olvasom rendszeresen a blogodat,hajrá továbbra is :)

Névtelen írta...

BOLDOG SZÜLINAPOT!

Nina írta...

Boldog blogszülinapot kívánok!

Rékamanó írta...

Szia:)
igen igen Boldog szülinapot!! puszi

norcsella írta...

Boldog blogszülinapot!

Móni írta...

Gratulálok blogszületésnapod alkalmából! Én először akkor keveredtem feléd, amikor a hátteremet akartam megváltoztatni. Akkor még nem tudtam, hogy te is xszemezel, de egyre többször jöttem feléd. Nagyon sok tanácsot adtál, amit itt is szeretnék megköszönni!

elina írta...

Nagyon gratulalok a blogszulinapodhoz!En ugy talaltam rad hogy gondjaim voltak a bolg hatterrel es te voltal olyan kedves hogy onzetlenul segitetel. Utanna valahogy rakaptam a blogodra:-)))

Monika írta...

SZia,
Gratulálok a szülinaphoz és egyben szeretnék a játékra jelentkezni.

Cicurka írta...

Hildiko és Monika! Egyikőtöknek sem tudok sem kommentet sem emailt írni. Kérlek jelentkezzetek emailben nálam.
További szép napot!
És köszönöm az eddigi kedves hozzászólásokat!
Már csak egy nap!:*)

Carrie írta...

Boldog blogszülinapot! Kincsesbányára bukkantam nálad! Köszönöm.

óvónéni írta...

Szia, boldog blogszülinapot!
Nekem eddig a blogos dolgok tetszenek a legjobban, de még nagyon új olvasód vagyok. Jövőre lehet, hogy más ötletet fogok az első helyre tenni :)

Rékamanó írta...

Szép hétvégét.. puszi:))

Márti írta...

Boldog blog-szülinapot kívánok én is! Köszönöm azokat a szép email gombokat, amiket felraktál. Ki is választottam egyet és már ott díszeleg a blogomban.
Lenne egy kérdésem is: Hogyan lehet pl.banner, vagy akármi más HTML kódját olyan szépen kitenni, ahogy nálad látom?
Köszönöm!

Ledorka írta...

Minden jót kívánok én is!
Itt írtam a szülinapodról:
http://lidercke.blogspot.com/2009/10/cicurka-blogja-1-eves.html
A kedvencem a blogszépítő ötleteid. Sokat tanultam tőled. :) Köszönöm!

Évi írta...

Én még új vagyok itt, de legelőször az oldal kinézete, a háttér, a színek tetszettek meg. Máris kedvem lenne mindent elolvasni, de kicsit időszűkében állunk. Azért beleolvasok!: )

Dóri írta...

Boldog szülinapot kívánok!
Még csak most járok itt először, de még lesz egy pár órám itt, mire a végére jutok, annyi minden érdekel belőle. A táskák, tutorialok nagyon tetszenek. De az úgy nem ér, hogy csak dícsérlek, mert azért ha nem baj, akkor leírom, hogy én nem szeretem a címkék felhőkénti megjelenését, mert ha konkrétan keresek valamit, pl táskát, akkor végig kell böngésznem az egész kusza címkefelhőt, mire megtalálom. Inkább úgy mondom, hogy más kivetnivalót nem találok, a többi tök szupi, a háttér is jó, nekem is olyan kuckós. :)

Valikaa írta...

Boldog születésnapot a blogodnak!
Nekem nagyon tetszik az, hogy több technikát is láthatok, olvashatok, és az külön pozitívum, hogy megosztod velünk mit hogyan kell :)

"Maminka" írta...

Szia!
Először is Boldog Szülinapot!!!!
Most bukkantam Rád-pont jókór-:)
Mert általad tudtam a saját blogomat egyedivé tenni!!A lehető legjobkor fedeztelek fel. Köszi szépen:)

imanmom írta...

hai n happy 1st blogoversary

i like your blog because it look good n many tutorial here....happy always
http://impianalamaniman.blogspot.com/2009/11/1st-blogoversary.html

nice to know u...

martimez írta...

Gratulálok,ha béna leszek a továbbiakban is először ide nézek be ,megoldásért :)))

Ariadne írta...

Congratulations on your first year on your blog. I only found you today through a comment you left at Becky Bee's blog and apart from our common love for cross stitch I thought of leaving a comment because I always loved Hungary and have a friend there!Ariadne from Greece ariadnesky@hotmail.com
Please enter me in your drawing.

Gladys Creativa írta...

Congratulations for your first aniversary.
Your blog is impressionant! I like over all your cross stitch jobs!
Hugs from Spain.

Lobelin írta...

Boldog blogszülinapot Cicurka!
Tetszik a sokrétűség, a jó kis ötletek, linkek! Háttérképpel kapcsolatosan tévedtem ide, és nagyon örülök neki, mert találtam még sok-sok jó kis dolgot! Ja, és ami még fontos, hogy olyan segítőkész vagy!!!!!-)
Csak maradj mindig ilyen!-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...