2009. augusztus 11.

Játékra fel! / Let's play!


Elértem és már túl is száguldottam a 100-on!
Soha nem gondoltam volna, hogy eljutok idáig. Sikerült! Szeretem olvasni a hozzászólásokat és szeretek segíteni a tévelygőknek:-)
Itt az alkalom, hogy játszatok velem.
Ha szereted a meglepiket csak annyi a teendőd, hogy
  1. hagyj egy hozzászólást ennél a bejegyzésnél
  2. írd meg a kedvenc színedet
  3. linkeld be a blogodba a felhívást és tedd ki a játék logóját
A nyeremény egy meglepi táska, neszi kollekció (amolyan Tildás).
Elkészíteni csak azután fogom, miután kisorsoltam a nyertest és tudom a kedvenc színét!

Jelentkezési határidő:
2009. autusztus 20.



I've already reached my 100th post, I decided to have a giveaway!!!!
If you like surprises that now it's time to play with me.

Here are the rules:

  1. You should leave a comment here, in this post.
  2. Write here your fav color.
  3. Mention my blog and giveaway on your blog and take my logo there.
The prize is a surprise bag, pouch collection (sort of Tildas).
I prepared only after I know the winner and I know her / his fav color!

Check-in-time:
20th of August 2009

73 megjegyzés:

Orsi írta...

Kedves Cicurka!
Valóban nagyon jó, hogy ilyen segítőkész vagy, amit ezúttal immár sokadjára is megköszönök! :)
A kedvenc színem pedig a türkiz!
Szép estét!

elina írta...

Nagyon, nagyon gratulalok a szazadikhoz:-)es meg nagyon sok szazadikot kivanok:-D
Haaat a kedvenc szinem...nehez kerdes mert tobb is van...de azt hiszem hogy zold taska nagyon jol alna nekem:-DDD

hildiko írta...

Én vagyok az első jelentkező.
Igaz blogom nincs, de azért játszhatok ugye?
Kék a kedvenc színem, és várom a sorsolást, még sohasem nyertem.

Üdv: Ildikó

hildiko74@gmail.com

vadcic írta...

Szia!
Jelentkezem!
1.Megvan.
2.Türkiz
3.Teljesítve!

Fruzsi írta...

SZerbusz!

En csak most talaltam ra az oldaladra!Nagyon szep dolgokat keszitesz!Ugy gondoltam benevezek a jatekodra, hatha a szerencse nekem kedvez!!!A kedvenc szinem a piros es kek.

Most mar ismerem az oldald igy tobbszor jovok latogatni!udv Fruzsi

rojalka írta...

Gratulálok!!Csak így tovább.
Kedvenc színem a zöld.
Játék linkelve.

Silerika írta...

Gratulálok a sok bejegyzéshez, egyenlőre még százat, aztán még....! Jelentkeznék Nálad, a kék szín a legkedvesebb, minden árnyalatban.

Merika írta...

Gratula a 100.hoz! Szeretek játszani, ha a blogomat megnézed, kitalálod!(mármint a kedvenc színt)

Melinda ékszerei írta...

Kedvenc színem? Háát, inkább árnyalat. Meleghalványbarnáskrémbemenet! Talán így tudom megfogalmazni!

Gratulálok a 100 bejegyzésedhez, további sok szépséget készíts! (dinnyéstáskád igazán nyári :)

Csilla írta...

Gratulálok a 100.-hoz és a bloghoz is, nagyon sok hasznos blog szerkesztős tippeket lehet nálad olvasni.

KataMűvek írta...

Szia! Gyönyörűségeket készítesz! Gratulálok! :-)
Kata

Wickey írta...

Szia!
Én szeretnék játszani!
nagyon szép dolgaid vannak ! GRT!

Ledorka írta...

De jó! :) Gratulálok a 100.- hoz! :)
Kitettem a blogomban a felhívást: http://oltogeto.blogspot.com/2009/08/cicurka-meglepetese.html
Most jön a neheze, hogy kiválasszam, melyik a kedvenc színem. :D Annyi van... de legyen mondjuk a kék.
Köszönöm a lehetőséget. :)

rozandi írta...

Jó reggelt! Szeretnék jelentkezni a játékodra, ha lehet. Nagyon klassz az oldalad. Biztos sokat fogom látogatni.

Puppi írta...

Szió!

Nagyon szeretném a meglepit!
Már egy ideje olvaslak zug olvasóként, de most elérkezettnek láttam az időt írni is...:)

Kedvenc színem: barna (de a narancssárgát is szeretem) :)

Edina írta...

Én is szeretnék a játékra jelentkezni, nagyon csábító a nyeremény! Én a zöldet és a pasztell színeket szeretem :)

Névtelen írta...

Cicurka, jelentkeztem játékodra, köszi ezt a lehetőséget! Nagyon szép dolgaid vannak!

Névtelen írta...

Ja, és azt elfelejtettem, hogy most a kedvenc színem a lila:)

Cicurka írta...

Kedves Mindenki!
Ma reggel úgy keltem, hogy ha lesz legalább 1 jelentkező a játékomra, már akkor is nagyon fogok örülni. Erre nem számítottam! Fergeteges!:-)
Mindenkit szeretettel fogadok a játékban és szorgalmasan jegyzetelem a színeket!:-)
Mindenkinek további szép napot!

N.Zsuzsi írta...

Nagyon szép a blogod, gratulálok (csak most fedeztelek fel).
Az én kedvenc színeim a földszínek, a barna és a zöld leginkább.
Mindjárt linkellek hozzám :)

Ena írta...

Szia! Én is jelentkeznék a játékra. :) Már kitettelek. A kedvenc színem pedig a piros és a sárga.

Jucus írta...

Szia! Silerikától jutottam hozzád, új vagyok a blogodon. Szeretnék én is játszani, ennek a meglepinek nem lehet ellenállni!:o)
Kedvenc színem a kék és kitettem a blogomra a logódat belinkelve!
Judit.Posch@gmail.com
Jucus

Névtelen írta...

Szia!

Boldog századikat!! :)

Kedvenc szín: halványrózsaszín

http://lunakreativvilaga.blogspot.com/2009/08/varazskucko-jatek.html

Luna

Csilla írta...

Hoppá, a kedvenc szín lemaradt, mondjuk a narancssárga, de minden vöröses sárgás árnyalat tetszik :o)

Monika írta...

Gratulálok a 100-hoz!!!!!!!És még sokszor százat kívánok.!:)
Köszönöm a játékot,a jelenlegi kedvenc színem a valamilyen rózsaszínes árnyalat,vagy bármilyen kék.

Dia írta...

Szívből gratulálok a gyönyörű blogodhoz!
Én az égkék szín hódoltja vagyok minden mennyiségben :-) (egy kis babarózsaszínnel keverve is lehet :-))

további szép munkákat!

Dia

Rhyselaine írta...

Szia Cicurka! Először is gyönyörűek a munkáid! Nagyon örülnék, ha én ilyeneket tudnék:)
Másodszor: kedvenc színem a fekete:D
Harmadszor: Éljenek a szabolcsi lányok ;D

Timi írta...

De jó,gratulálok a 100-hoz :)
A kék és a bordó,de mivel közeledik az ősz,hamarosan szerelembe esek a barna és vörös összes árnyalatával :)

Abile írta...

Dejóóó! Jövök Veled játszani! :o) Gratulálok a 100-hoz! A kedvenc színem a narancs és citromsárga! Nagyon drukkolok magamnak! :o)

Marvika írta...

Hát nem is tudom mihez gratuláljak előbb a 100-hoz, vagy a szép munkáidhoz, esetleg a finomságokhoz, amiket készítesz (komolyan még az illatok is átjöttek az éteren), nem tudom sorrendet állítani, egyszerre gratulálok mindhez.
Most találtam rá a blogodra, de visszatérő látogató leszek, azt már látom!
Szeretnék a játékra benevezni, és kapni tőled szépet, ami valami szép pasztel színű legyen, rád bízom (nincs kedvenc színem, szeretem a bordót, barnát, kéket, zöldet, hússzínt, püspöklilát, csak ne legyen erős színe).

Lente Julcsi írta...

Gratulálok!
Kedvencem a bordó és a sötétzöld :)
Köszönöm a lehetőséget!

kinga írta...

Szia!:)
Én is gratulálok!
Az én kedvenc színem a narancssárga..

Edina írta...

Most már belinkeltem a játék logóját is, az elmaradt a tegnapi sietségben... :))

Cicurka írta...

Drágáim!
Nagyon-nagyon örülök, hogy ilyen szép számmal gyűlünk! És köszönöm a kedves hozzászólásokat!
Még készülök egy plusz meglepivel!
Később kiderül.
Szép napot!

Unknown írta...

Szervusz! Még nem jártam nálad, de az ember mindig talál értékes gyöngyszemeket! Gratulálok!
Az én kedvenc színem a türkiz, a fekete és az ezüst.
Örülök, hogy én is játszhatom veled.

M. írta...

Szia! Gratulálok! Kedvenceim a narancs, barna, zöld. (Csak a lilával állok hadilábon) A felhívást kiteszem a blogomra.Üdv.

Bea írta...

Kedves Cicurka!
Gratulálok a 100-hoz!
Játszanék Veled, a kedvenc színem (jelenleg) a lila:)

Kalex © írta...

Boldog 100.ik bejegyzést, és még 1000 kívánok :o))) Játszanék én is szívesen Veled, a kedvenc színem a mályva.

Alexandra írta...

Szia Cicurka!
Ez igen, csak így tovább! Szeretnék játszani én is, mindjárt kiteszem a képet a blogomra. A kedvenc színem a rózsaszín (kb. olyan mint a meglepis dobozod a képen :).
Alexandra

Kata írta...

Kedves Cicurka! Én is szeretnék játszani veled!!!
Nekem a kedvenc színem: barna, narancs, zöld :)
Köszönöm a lehetőséget!!!!

Kata

kacskaringopia írta...

Hú de sokan jelentkeztek már:-)Remélem még én is beleférek! Nagyon szeretem az oldalad, sok hasznos tanácsot találtam már! Köszönöm szépen!!!
A kedvenc színem:rózsaszín:-)))

Móni írta...

Gratulálok a 100. bejegyzéshez! :) Én is épp itt tartok, de már sebesen száguldok tovább is!
Kedvenc színem a rózsaszín és a lila. :)

Edige írta...

Jelentkezem én is! Kedvenc színem a barna bármilyen árnyalata a mustártól a csokibarnáig.

Vike írta...

Gratulálok!
Most járok itt először, de biztos nem utoljára. Sok szép és érdekes dolgot látok nálad.
Kedvenc színeim a barna, terrakotta, narancs.

Monika írta...

Szia,
Nagyon tetszik az oldalad, és rendszeres olvasója lettem. Jelentkeznék a játékra én is.
Kedvenc színeim: rózsaszín és zöld kombinációja, illetve narancs és napsárga.
További sok sok bejegyzést kívánok neked, szívesen olvasom majd őket.

Monika írta...

Szeretnék jelentkezni a játékodra én is. Nagyon szép a blog, rendszeres olvasója lettem azonnal.
A kedvenc színeim a rózsaszín és zöld kombinációja illetve a narancs és napsárga kombinációja.
Remélem rámtalál a szerencse.
Még sok száz bejegyzést kívánok, magam is szívesen fogom olvasni őket.

Jandó írta...

Gratulálok! Most találtam rá én is az oldaladra, és örülök neki. Nagyon tetszik.
Kedvenc színem a zöld.

Barbi írta...

Ha már így adódott, játszom én is nálad! :D :D
Hamarosan kiteszem a linket a blogomra! :D

Judit írta...

Most találtam Rád, nagyszerű, blog, egyben jelentkezem én is, és lila a kedvenc színem:)

H. Mária írta...

Szia! Én a világos kéket választanám, mert kilenc gyerekemből hétnek ilyen színű a szeme. Már ki is tettem a linket.Üdv. Hauser Mária

Cinella írta...

Gratulálok a 100-hoz. Szeretnék veled játszani! A kedvenc színem a rózsaszín és annak minden árnyalata, és csillogós minden mennyiségben. :-)

Juli írta...

Szia!
Szeretnék én is játszani veled!
Gratulálok a 100-hoz!!!
Kedvenc színeim most a fehér és türkiz zöld

A játékot a
http://horgolotu.blogspot.com/
blogomban hirdetem meg.

Juci

agicaa írta...

Szia!
Gratulálok a 100.-hoz! Most járok itt először, de biztosan visszajövök még! Szeretnék játszani, linkellek is a blogomba. (Lehet 2szer küldte el a megjegyzést, de az előzőt nem látom...:()
Kedvenc színem az égkék...:D

Unknown írta...

Szia,! Imádom a táskáidat:))

Az én kedvenc színem a sötétkék és nagy gratula a századikhoz:)

Karina írta...

Kedves Cicurka,
MOst találtam Rád, ezentúl rendszeresen fogom olvasni blogodat,mert nagyon tetszik. Szívesen beneveznék a játékba, blogom nem alkotós, nem baj?
Kedvenc színeim a barnák, a zöldek, a türkiz.

Karina írta...

Kérlek írd meg az e-mail címedet, hogy küldhessek egy meghívót a blogomba, ha be akarnál kukkantani:-)
alfaro.carina@gmail.com

Emese írta...

ÜDv!
én is beszállok, hátha...;)
kedvencem a kék szín
Szép a blogod és Gratulálok hozzá!

Cicurka írta...

Köszönöm a sok jelentkezést! Rettentően örülök neki! Még 4 nap!:-) Én is nagyon izgulok!
További szép napot!

anuka írta...

Gratulálok a 100-hoz! Én is szeretnék jelentkezni a játékra. A kedvenc színeim a padlizsán lila és orgona lila. Izgulok!

Zsófi írta...

Szia Cicurka!

Nagyon szépen köszönöm a lehetőséget, hogy csatlakozhatom a játékhoz.

A kedvenc színem a halványpasztellrózsaszínes-drappos-barnás :-))))

Legyen nagyon szép napod!

Rozali Collection írta...

Szia!

Így ismeretlenül is élek a lehetőséggel, ha nem bánod! :) A linket a blogomon találod:
http://rozalicollection.blogspot.com/,
és kedvenc színeim a természet színei! (zöldek-barnák-narancsok-drappok.... Tiéd a választás!)

Eszter

Jeanie írta...

Congratulations ! Would like to participate in your giveaway ! My fav colors are turquoise and purple ! Thank you :)

Cserny Cherry Ildikó írta...

Szia! Gratula a blogodhoz! Nagyon kedvesek az alkotásaid és örömmel játszok én is veled!
Kedvenc színem, narancs, barna.

Névtelen írta...

Szívből Gratulálok! Szeretnék veled játszani. :) A kedvenc színem: lila, fehér és fekete. Köszi a lehetőséget és ha kíváncsi vagy, nézz be hozzám is. :)

Gabessz írta...

Gratulálok a blogodhoz! Nagyon szépeket alkotsz! Szeretnék én is benevezni a játékra Kedvenc szinem a zöld.

Szera írta...

Örömmel játszom veled! Kedvenc színem a "fáradt" lila és a barna... :)

Erika írta...

Szia! Én is gratulálok neked, sok-sok százast kívánok még!
A kedvenc színem a meggypiros, olyan meleg és vidám...

kekezust írta...

Fenn van a kezem, jelentkezem! Még 100x ennyit kívánok, a színem pedig: égszínkék. És köszönöm a lehetőséget!

Увлеченная írta...

Hi!I congratulate you!! !
I like bright, righ and tender pastel colors. For example: sky-blue, fire-red, green like fresh young leaflets.
Thanks for giveway! I have written about it in my blog.
Olga from Russia

http://urolga.blogspot.com/2009/08/blog-post_19.html

Judit írta...

Gratulálok a szülinaphoz!
Szeretnék veled játszani. Kedvenc színem a kék.
:)

Teca írta...

Gratulálok!

Én is szeretnék veled játszani. A kedvenc színeim a pasztell árnyalatok

Márti írta...

Gratulálok és én is szeretnék részt venni a játékodban!!! Köszönöm szépen!!!
Kedvenc színem barnaéskék ;)

Névtelen írta...

Gratula! Én is jelentkezem, zöld a kedvenc színem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...