2011. november 19.

Blogolvasás / Reading Blogs


Gondoltam egy nagyot! :) (No lehet nem elsőként, de azért most ez idekívánkozott :))

Rengeteg blog követője lettem az évek alatt (a 3 év alatt :)) és hát az az igazság, hogy csak esténként 10-11 körül jön el az idő arra, hogy gyorsan végigfussak a listán....
Szóval!

Itt ragadom meg az alkalmat arra, hogy aki szeretne plusz egy olvasót :) (engem) az hagyjon itt nekem egy megjegyzést a blog címével és felveszem a listámba, hogy olvashassam, no és írjak is hozzászólásokat :))))).
Szeretek ide-oda benézni, irogatni. Remélem sikeres lesz ez a bejegyzés és kaphatok még több olvasnivalót. :)

Köszi és várom! :)

13 megjegyzés:

Ányi írta...

Én fel vagyok hozzád íratkozva, te is hozzám, de szívesen hagyok itt megjegyzést, mivel elhatároztam, hogy az egy hét leteltével is jusztiskommentelek és csak akkor olvasok el egy bejegyzést, ha van is időm hozzászólni :)
Amúgy azt hittem, csináltál egy külön fület felülre az olvasmánylistádnak :)

Cicurka írta...

Nem is rossz ötlet! Készítek is egy fülecskét! :)
Köszi :))

Szilvácska írta...

Szia! Hozzám is benézhetsz ha ráérsz.
Szia Szilvi

Unknown írta...

szia!
:) én rendszeresen olvaslak, ha van kedved, nézz szét nálam, van egy pár blogom :D
szia!

Unknown írta...

Jó kis kezdeményezés :)
Hozzám szoktál jönni, de máskor is várlak szeretettel ;)

ozsuzsanna írta...

szia!

én is rendszeresen olvaslak, nézz be hozzám!

Unknown írta...

Szia,

várlak szeretettel, mert úgy láttam, nem olvasol:
http://eniszemek.blogspot.com/

Kisnyul / Andi írta...

Én a játékod kapcsán jutottam el hozzád. Szívesen látlak a blogomon!
És még ma 15.00-ig a játékomra is jelentkezhetsz.

http://kisnyuldolgai.blogspot.com/

Cicurka írta...

Sikerült! :) Átnéztem hozzád is.

Lencsilány írta...

Ha van kedved, gyere hozzám is:)!

Juli írta...

Szeretettel látlak én is a blogomon:) Köszönöm a GIMP-es infokat!
kissdesign-juli.blogspot.com

Cicurka írta...

Szia Juli, örülök, hogy segítségre találtál :) Átnézek hozzád!

hkorinna írta...

Szia! Nemrég kezdtem el olvasni a blogodat, és nagyon sok hasznos tippet találtam! :-) Ha gondolod nézz be hozzám, én még új vagyok: lookfancy.blogspot.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...