2011. október 29.

3. év / Blogoversary the 3rd


Egyik kedves olvasóm felköszöntött. Igen, már 3. éve írom ezt a blogot. :)
Nem is gondoltam volna, hogy ilyen kitartó leszek... :) és ennyi kedves olvasóra teszek szert. No, persze nem mindig sikerült írni ide, de azért él és működik és ahogy a visszajelzésekből kiderül hasznosat sikerült alkotnom.

Itt köszönöm mindenkinek aki nyomon követte a bejegyzéseket és a kitartásotokért :) játékot hirdetek ezen a szép napon (estén). :)

Hagyd itt a kommented november 7 éjfélig, melyben írd meg a kedvenc színedet + tedd ki a blogod oldalsávjába a játék képét.
Másnap sorsolok. És hogy mit? :)
Legyen meglepi, de annyit elárulhatok, hogy a Meska boltom kínálatából válogatok (lesz benne egy csepp ezüstös csillogás, egy csepp francia sikk és egy csepp tinta :)).

Köszönöm, hogy benéztél! :))))


MÓDOSÍTÁS (egy kedves ismerősömnek szeretettel - Kati:)):
Gyertek csak játszani, ha nincs blogod és nem tudod kitenni egye fene :), gyere írd meg a színed és sorsolok. Csak egy kitétel van: Legyél rendszeres olvasóm! :)
Köszi, hogy játszol! :)
--*--

A reader of my blog surprised me. She said: "Happy blogoversary!"
Yes, I write this blog for 3 years now.
For this occasion I would like to give you a surprise.
What shall you do? Just leave me a comment here with your fav color + add this pic (above) to your blog.
Till midnight, the 7th of November.
I'll write the winner's name next day.
What will be the prize? It's a surPrize :))))). But I tell you in the pack you will find such as things as I made for my Meska Shop (a little silver glitter, a little france chic and a little ink :)).

Thx for stopping by! :))))


22 megjegyzés:

Bebi írta...

Én máris gratulálok!

Bebi írta...

Jaj, lemaradt: a kék!

rozandi írta...

Boldog Blogszülinapot és sok-sok fantasztikus bejegyzést kívánok!!!

rozandi írta...

Nekem is lemaradt a színem: A bordó vagy piros :D

ozsuzsanna írta...

Szia!
a piros

:)

Merika írta...

Igen a blogolvasás az Fb miatt lecsökkent, de én szívesen játszom Veled! (elkerülte eddig a figyelmem ez a bejegyzés)
Az én kedvenc színem a világos türkizkék.
Köszönöm a játékot!

katha írta...

Szia :9 én sem hagyom ki :)) Boldog szülinapot!
Az én kedvencem a narancs- bordó- lila és árnyalatai :)

Cinella írta...

Szia én is jöttem játszani Veled, Ne szomorkodj, tapasztalatból mondom, hogy sokan az utolsó pillanatban jelentkeznek. A kedvenc színem a lila.
Cinella

Melinda írta...

Szívesen játszom én is Veled :-) Boldog blogszülinapot, és ne szomorkodj :-) A kedvenc színem nincs, inkább preferálom a föld színeket, az őszi sárga-barna kavalkádot :-)

Szilvácska írta...

Szia! Sok boldogságot!
Szeretnék játszani veled: kedvenc szinem most itt az öszben narancssárga-barnás szinek.

Kata írta...

Én is jövök!!!!!!! ;)
Kedvenc színem: lila-szürke, rózsaszín-szürke :)))
Köszönöm a lehetőséget!

napos írta...

Boldog blogszülinapot!
Kedvenc színem a bordó.
Kitettelek az oldalsávba!

Móni írta...

Szia!
Én is jöttem, köszönteni téged! Boldog blogszülinapot neked! :) Kedvenc színem a rózsaszín és a lila minden árnyalata.

Mandula írta...

A 4 napos ünnnep miatt elmaradtam az olvasásodban, de úgy látom még időben vagyok :-)
Boldog 3-at! :-)
Ja a színem: az őszi narancs:)

Lencsilány írta...

Hali! Ha úgy is elfogadod a jelentkezést, hogy nem az oldalsávomba teszem ki a játékot, hanem egy bejegyzésbe írlak bele, akkor jönnék én is játszani!:) Mert nekem nem nagyon van oldalsávom...vagy legalábbis nem tudom, hogy működik:). A kedvenc színem a sötétzöld, az az áttetsző, mély, már-már méregszínű.

Ari írta...

Gratulálok!
A kedvenc színem a zöld.
Köszi a lehetőséget!

Blithe írta...

Szia! Gratulálok először is :) !
Kedvenc színem a fekete.
Kitettelek az oldalsávomba :) (http://my-p-project.blogspot.com/)
Köszi a lehetőséget :) !

Monica írta...

Gratulálok az évfordulóhoz!
Kedvencem a tenger és a szivárvány színei.
Tetszenek amiket készítesz!

Monica
www.bicone-fusing.blogspot.com

Rhyselaine írta...

Gratulálok az alkalomhoz és sok sikert kívánok a továbbiakhoz! :)

DzsiDzsi írta...

Szia!

Boldog Blogszülinapot!

Kedvenc színem változó, de mostanában őszi színek: NARANCS/BARNA/ZÖLD

Üdv, Gabi

gabus1217_8@hotmail.com

Antal írta...

A boldog évedhez, a 3 éves blogodhoz szeretettel gratulálok! A lila minden árnyalatát nagyon szeretem. Ha sikerül elküldenem, éppen a 20. vagyok, és köszönöm a blognélküliek nevében is a lehetőséget. Kati

Regina írta...

Szia!

Gratula és Sok sikert kívánok! :)
Az én kedvenc színem a lila.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...