2008. október 31.

A táska


A minap keresgélve a neten rátaláltam egy dupla-falú táskára, amely nagyon megtetszett. Picire össze lehet hajtani ha nem használjuk és még cipzár is van a tetején, ami egy kis zsebet rejt a kacatoknak.
Gondoltam megcsinálom. Alkalom is volt rá, ugyanis az egyik barátnőmnek szántam közeledő névnapja alkalmából.
A honlap ahol a készítés menetét találtam: http://csorba-folt.blogspot.com/2008/10/bevsrlk-ahogy-n-szoktam.html. Nagyon hasznos volt az info! Köszönöm!
Találtam is hozzá két szép anyagot, amelyek külön-külön nem mutattak igazán.
Kiszabtam, összevarrtam és az eredeti projekttel ellentétben kifordíthatóvá tettem :-)
Nehéz szívvel, de ma megválltam tőle és az új gazdájának is nagyon tetszik :-).

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...