2008. november 14.

Adventi kalendárium





























Gyerekként is oda voltam az adventi kalendáriumokért. Régebben csak karton alapúakat kaptam, melyeken kibontva az ablakocskákat különféle mintájú csokikra leltem.
Most gondoltam készítek egyet a páromnak anyagból, és a hozzá tartozó számozott zsákocskákba elrejtem az apró édességeket. (Igazi csokifüggő :-))
Az előző havi Praktika magazinban volt egy keresztszemes melléklet, amiben egy nagyon klassz fali kalendárium leírása.
Belekezdtem... :-) Ez életem első x-szemese!!! Az elején kicsit bénáztam, a vége kezd x-ekre hasonlítani :-) Kezdetleges, de nekem már így is nagyon tetszik (hisz én csináltam)!
Amint elkészültem vele felteszem!

1 megjegyzés:

M.I.Eszter írta...

Szia!

Alakul ez. :)
Várom a végeredményt is. :)
Adventre biztosan már a lakásodat fogja díszíteni.

M.I.Eszter

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...