2009. március 10.

Avokado krém


Már sokféle avokadó krémet kipróbáltam, de egyik rosszabb volt mint a másik, így egy időre leálltam róla.
A múlt héten az Aldiban találtam egy olyan avokadót, amely hosszúkás volt és kellemesen puha. Megvettem és kipróbáltam egy újabb receptet egy kis módosítással.
Még a Párom is megnyalta mind a 10 ujját :-).

Íme a recept:
  • 1 érett, puha avokádó
  • 1 marék dió serpenyőben szárazra pirítva, apróra darabolva
  • 1 ek. krémsajt (Maci dobozos vagy Philadelphia)
  • csipet só (tényleg csipet!)
  • csipet granulált fokhagyma (vagy egy gerezd reszelve)
  • őrölt bors
  • 1 kk majonéz
  • pirított kenyér
Így készül:
Az avokadót kettévágjuk hosszában, kivesszük a magját és kikaparjuk egy kanállal a belsejét. Tálba tesszük, hozzáadjuk a többi hozzávalót és összeturmixoljuk, vagy villával összenyomkodjuk (vagy krumplinyomóval összetörjük).
Érdemes kipróbálni, intenzív benne a dióíz.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...