2009. július 14.

Állati szatén ruci története

Nem panaszkodhatom, hogy esetleg unatkoznék. Áááá, dehogy!
Amióta nyári szüneten vagyok egy csepp megállásom sincs :-)
Pályázat, A. diplomaosztója, Anita barátném lánybúcsúja no és esküvője, Debrecen, Debrecen, Debrecen :-)
A mai nap vagyok itthon végre teljességében.
A fentebb említett esküvőre varrtam egy csini rucit. Persze mivel még gyakorlatlan vagyok, főleg cipzár ügyben nem sikerült időre befejeznem. 10x bontottam ki és varrtam újra a cipzárt. Sikertelenül. A végén otthagytam és felvettem egy szoknya-póló összeállítást :-(.
Tegnap megkaptam a Quelle legújabb számát és láss csodát, az általam elkészített ruci ott virít az egyik oldalon pirosban. Ezen fellelkesedve elővettem újra a ruhát és kibontottam a cipzár oldalát teljes hosszában. Addig-addig nézegettem, míg lassacskán belevarrtam és összevarrtam az oldalát. Tökéletes lett!
És hogy ne csak a betű álljon itt, íme a bizonyíték:

Az anyaga valami csodaszép, színes állatmintás! Legalábbis nekem nagyon bejön ez a színösszeállítás.
Elméletileg jár hozzá egy anyagából készült öv is, de egyenlőre a kész termékkel vagyok nagyon-nagyon elégedett.
Későbbiekben készítek még hozzá egy övet:-) és egy püspöklila bolerót is szaténból (anyaga megvan, csak meg kell varrni).

És itt a Quelle-ruha lilában (persze többszörös áron):


Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...