2009. augusztus 11.

Tűpárna tálkában / Pincushion in a bowl

Már régen szemezek a Tildás tűpárnával, de valami mindig hiányzott a kezdéshez.
Kiürült egy régen kapott bambusztálka (hiába mondák, hogy ez a szerencsebembusz elpusztíthatatlan...).
Itt volt a nagy alkalom, hogy újrahasznosítsam. Most zöldülés helyett kékül :-)








Az elkészítés menete:
  1. Végy egy alapot (az eredeti leírás szerint egy fakarika)
  2. Mérd meg az átmérőjét és 2,5-el megszorozva vágj ki egy kört az anyagból (tehát a tálkám átmérője 10cm, így kivágtam egy 25cm átmérőjű kört). Egy tányér jó szolgálatot tesz!
  3. Hímezhetsz is a közepére tetszés szerint bármit
  4. Az anyagot körben húzd be cérnával vagy hímzőfonallal (itt is)
  5. Tömd ki (én vatelint használtam)
  6. Húzd be és varrd le
  7. Ha karikát használsz, akkor vond be egy anyaggal és varrd rá körben a kitömött labdacsot.
  8. Szép szalaggal díszítheted!
  9. Kész!

2 megjegyzés:

rojalka írta...

Nagyon szép lett!Én is Tilda mániás vagyok!!Asszem én is megújítom a tűpárnámat.:)

Cicurka írta...

Köszi! Az a jó ebben a tűpárnában, hogy nem kell hozzá varrógép és tök egyszerű az elkészítése!:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...