2009. szeptember 21.

Babaköszöntő

Barátnőm babájának készült ez a maci és a névmemo.
A maci anyaga hófehér bébiplüss, kockás fülek és barna filc az orrnak.
A hátába hímeztem a csöppség nevét, az elejébe pedig egy szivecskét.


Ez a függő is neki készült, a maci fülének anyagából, vatelinnel tömve, gombbal bolondítva.

Sokáig keresgéltem itthon mivel is lehetne felakasztani, találtam ezt az aranyozott karikát, de hát mégsem illik az alaphoz, így kétoldalú ragasztó segítségével körbeszalagoztam.
(Már régen keresgéltem hol lehet ilyen ragasztót-celluxot kapni, de a Tescoban potom pénzért találtam.)

A függőt egyszerűen te is elkészítheted.
A betűket a Wordből nyomtattam (olyan betűtípust kerestem, amely eléggé kövér ahhoz, hogy tömhető legyen 10x10cm-re nagyítottam, kinyomtattam).
Kivágtam, körberajzoltam. Két anyagot egymásra fektettem, alá vatelin, körbevarrtam a betűket, körbevágtam. A felső réteg anyagot középen behasítottam és kifordítottam. Rá egy-egy gomb és ezzel a kétoldalú celuxszal felragasztottam a szalagra.
Tök egyszerű és mutatós!

2 megjegyzés:

Abile írta...

Mennyi csuda dolgot készítettél mostanában! Alig győztem visszaolvasni! :o))

Cicurka írta...

:-)Igyekszem!:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...