2009. szeptember 5.

Újra itt!

Egy kis időre eltűntem ugyan, de nem unatkoztam. Beindult az élet! Megkezdődött a suli, így az első héten nem tétlenkedhettem.
Itthon is alkottam azért. Főleg befőzéssel foglalkoztam az elmúlt napokban (lecsó, őszibarack lekvár, alma lekvár).
Ma készülök még eltenni egy kis paradicsom levet és szilva lekvárt (vagy még ami lesz belőle :-)).
Elkészítettem a nyereményjátékom ajándékait az első nyertesemnek (Ena) és persze már tegnap postáztam is. Remélem elnyeri tetszését! :o)
Amint megkapta felteszem ide is a képet (csak nem szertném elrontani a meglepit!).:*)
A többiek nyereményét is postázom a jövő hét elején.
Elkészült a Nina-féle Swap ajándékom Méhikének és tegnap már meg is kaptam a nekem szánt Swap ajándékot Marcellától. Csodálatos!

Amit én küldtem Méhikének:





Amit én kaptam Marcellától:




2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Im glad to be your angel swap.
I hope we continue to share in the blog exchanges of Nina in the future Ü Ü
Hugs

Marcela

N.Zsuzsi írta...

Megkaptam az ajándékom, köszi szépen, beletrafáltál :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...