2011. április 20.

Férfi parfüm vélemény (YSL L'Homme)

Imádom a parfümöket. Eddig főleg női parfümöket szagolgattam a nagyobb drogériákban. A minap Cs. bejelentette, hogy kifogyott az összes és szeretne egyet. Nahhh, persze. Nehéz látatlanban venni egyet, de gondoltam mostanában úgysem jutok ki a városba, így rászántam magam egy netes vásárlásra.
Kerestem egy online-parfümériát, ahol nincs postaköltség, kiválasztottam egy megbízható márkát (YSL = Yves Saint Laurent)és egy szép üveget :).
Női parfümökből is imádom az YSL illatait (pl. Cinema).
Így esett választásom a L'Homme parfümre.


Hétfőn rendeltem, ma (szerda) megérkezett. Tényleg gyorsak voltak (a beígért 2 munkanap).
Nem bírtam kivárni és felbontottam. Magamra fújtam. És jelentem: ISTENI!!!!
Még magamon is bevállalnám... :)
Ajánlom mindenkinek, aki szereti a nem túl erőteljes, de érzéki illatokat.
Ja, és illatmintát is mellékeltek hozzá egy másik termékből.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...