2012. február 14.

BVN / Happy Valentine's Day!

Én ünneplem! :)
És aki szintén..., úgy nagyon Boldog Valentin Napot kívánok minden kedves Olvasómnak! ♥

Happy Valentine's Day for all of you, my dear Reader! ♥

Recept Limaránál. (Kókuszos szívek)

Mennyei finom, puha! :) Köszönöm!

Ráadás Kedvesemnek... :)

For my Darling... :)

Szamóca torta / Strawberry Cake


Megvágva.... :)))


A díszítés végszükség volt... Egy kicsit csálénak találtam a pudingos keveréket a tetejét, főleg, hogy az eperszemek is szépen pottyantak a tálcára a tetejéről, így elővettem egy csomag babapiskótát és megtámogattam az oldalát. :))))
Jelentem, megállt! :)

Recept:
Először az alsó, fehér piskótaréteget készítettem el a szív alakú szilikon formában, majd a kakaós piskótaréteget sütöttem meg. Összeragasztottam a krémmel, plusz a tetejére. Rá eper, dísz. Oldalára fél piskóták. És kész is! :)

Tészta: (fehér-barna)
2-2 egész tojás
2-2 ek cukor
2 ek liszt (a kakaóshoz: 1ek liszt + 1ek kakaópor)
fél-fél citrom reszelt héja
1-1 mk sütőpor
1-1 ek olaj
1-1 csipet só

A tojást cukorral habosra keverni, majd hozzáadni a sót, olajat, citromhéjat, összekeverni. Majd a sütőporos lisztet.

Krém:
1 tasak eperpuding (főzős) + 3 ek cukor + 4,5 dl tej --> Összekeverni, be a mikróba max fokozaton 5 perc, közben 3 perc elteltével átkeverni. Picit hűl.
25 dkg mascarpone (vagy tejszínes krémsajt)
1 csomag vaníliás cukor
2 ek cukor
200 g eper darabolva

Mindent összekeverni. A krém felét a fehér piskótára halmozni, a másik felét a tetejére, a barna piskótára.

Mikor összeállt, rá eperszemek (200 g) és be a hűtőbe. :)

Az eredeti receptet netes barangolásom során találtam (itt), kicsit változtattam rajta...

2 megjegyzés:

tiny írta...

Mmhhhh!!! delisious!!!!

Cicurka írta...

Thx Tiny! Yes, it was! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...