2012. március 14.

Madárlesen / Birds

A minap készült a maradék fa fülem :) felhasználásával.
Még tavaly rendeltem Szilvitől ezt a madrákás anyagot, mert annyira megtetszett, gondoltam majd készítek belőle vmi szépet magamnak. :)
De aztán kutakodtam és megtaláltam a füleket, a barna pöttyös anyagot és ezt a madárkásat és kiötlöttem ezt a táskát.
Nagyon összhangba kerültek az anyagok.
És nem utolsó sorban ez egy igazi transformers táska :). Kézben, vállon, átveve is hordható.
Felkerült a Meskára (fájó szívvel..., de már annyi táskám van...) és szerencsére azonnal el is kelt. :)
Szerintem lesz még hasonló ebből...

I made another bag with a pair of wood handle for sale.
I love this fabric so much! I've bought it last year from Szilvi.
I matched this birdy fabric with chocolate brown polka dot fabric and I saw the bag! :)
I add a plus strap to wear it as a cross body bag.

I absolutely love it.



1 megjegyzés:

Palkó írta...

Tényleg szuper jól kinéző tatyó :) nem csodálom, hogy valaki már le is csapott rá :)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...