2012. november 12.

Filcparipák / Felt horses

Rákattantam a filcre. Be is szereztem egy jó párat... (Mondtam már, hogy minden hobbi pénznyelő? :()

Megrajzoltam, kivágtam papírból, filcből, összevartam, tömtem.
És íme....


Barack és Felhő, a pajkos paripák. :)

Hát nem cukik? ♥
(Ha megtetszett emailben is megrendelheted bármilyen kiválasztott színkombinációban. Jön a Karácsony, a kicsik imádják a pacikat. :))

I made 2 little felt horse. A blue-yellow one for boys and a peach-pink one for little girls.
So cute :).

3 megjegyzés:

Zsimama írta...

Nagyon aranyosak!:)))

Unknown írta...

De édesek!!! :)
Én is kacsintgatok a filc felé, hol szerzel be filcet? Vagy csak A4-es méretűt vásárolsz?

Cicurka írta...

Köszi :).

Nagyon szépek vannak (gyapjúfilc) a manoposta.hu-n.
A4-es és méteres is.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...