2012. december 18.

6 / Countdown 6 (Organic Homemade Lip Balm)

Jöhet a következő? :)

Gyors, szívmelengető, megnyugtató (mármint neked, miközben készíted, illatozod és nyugtázod, hogy kevés pénzből gyors ajándék kipipálva :)) és teljesen organikus.

Ajándék az utolsó előtti pillanatban.

AJAKÁPOLÓ HÁZILAG

Előkészületek:
  1. alapanyagok beszerzése (amennyiben nem árválkodnak hozzávalók a kamrapolcon). Én innen vásároltam.
  2. mérőeszközök és többé már másra nem használható edényke beszerzése
  3. fapálcika a kutyuláshoz
  4. mikró
Előkészület és eredmény

Végeredmény



És a recept:
  • 1ek méhviasz pasztilla
  • 1ek kakaóvaj pasztilla
  • 2ek extra szűz olivaolaj
  • 1ek sheavaj
  • csokishoz: 1 kocka jó minőségű étcsoki (én a Lidl-ben jutottam hozzá) + 1/4tk édesnarancs illóolaj
  • piroshoz: 1 soha nem használt :) rúzs tetejéből levágtam egy fél cm-t + 1/4tk citrom illóolaj
  • 10 tubus + 1 mini kiürült tégely
(A fenti mennyiség 7 tubus csokishoz volt elég, így készült rögtön egy adag a piroshoz is. :))
Elkészítése:
  • Már jó előre készítsük elő a tubusokat (szintén a fenti webshopból vásároltam), mert miután összeállt a lötty gyorsan kell öntögetnünk, mert hamar szilárdul.
  • minden hozzávalót öntsünk egy mérőkancsóba (praktikus, mert van csőre), be a mikróba max hőfokon (nálam 750W) 2x3perc (az első 3 perc után átkavartam).
  • beleönteni és várni amíg szilárdul (kb 20perc)
Kreatív Karácsonvárást! :)

Make organic homemade lip balms as Xmas gifts!
So lovely, pure and exciting.
Original recipe here.

What I used:
  • 1TBS beeswax pastilles
  • 1TBS cocoa butter pastilles
  • 2TBS extra virgin olive oil
  • 1TBS shea butter
  • 1/4tsp essencial oil (sweet orange) for the chocolate balm
  • 1 little sqare good quality dark chocolate (70%) or 1TBS chocolate chips
  • about 0,5cm of your fav lip rouge / 1tsp powder tint
Mix it all in a bowl, put it in microwave (750W, 2x3 minutes), stir and pour the liquid into the lip balm bars or containers.
Wait 20 minutes and use your fav homemade lip balm. :)

Have a great time till Xmas!

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...