2009. február 11.

Egy réges régi könyv lapjai

A hétvégén voltam egy anitkváriumban, ahol találtam egy keresztszemes könyvet tele régi magyar mintákkal, de nem vettem meg, mert gondoltam úgysem fogom használni. És láss csodát, KicsiKató megosztotta velem saját képtáras képeit amiben megtaláltam a kiszemelt könyv lapjait!
Köszi Kató!

Ja, és megnéztem a képeket, hát mondanom sem kell, jobbnál jobbak! Rengeteg szép varrnivaló ötlet szabásmintával együtt és hát sok hímeznivaló minta. Köszi, köszi, köszi!!!!

2 megjegyzés:

KicsiKató írta...

Szívesen, időnként igyekszm majd bővítgetni, régesrégi hatalmas gyűjtemény lapul a cd-imen:)

Cicurka írta...

Jajjj de jóóóóóó! Majd én is megosztok veled (veletek) egy pár jó mintát (szabás, varrás, hímzős).

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...