2009. március 5.

Finom húsos-zöldbabos egytál

A hétvégén itt találtam egy receptet, amit kis módosítással ki is próbáltam.
Nagyon ízlett!

A recept a következő:
  • 50 dkg sovány sertés darálthús
  • 25 dkg barna csiperke (elhagytam)
  • 1 fej vöröshagyma
  • 25 dkg zöldbab (helyette egy csomag Wok zöldségkeveréket vettem, amiben volt zöldbab, kukorica, brokkoli, piros kaliforniai paprika)
  • 400 ml tejszín (én csak 200ml-t tettem bele)
  • só, bors, granulált fokhagyma
  • tészta
Így készült:
"A hagymát jó apróra vágom, kanálnyi olajon sóval megpárolom, majd a darált húst ráteszem, kevergetem, míg morzsásra szétesik. Közben a gombát tisztítás után felszeletelem és hozzáadom a húshoz. Fedő alatt együtt párolom, vizet nem igényel a gomba leve miatt. Sózom, borsozom, megszórom finoman granulált fokhagymával. Eközben már a tészta is kifőtt, leszűröm. A ragura ráöntöm a tejszínt és pár perc alatt összeforralom. Tálaláskor a ragut a tésztára szedtem, de ha mind azonnal elfogyott volna, akkor a tésztát belekevertem volna, hogy még kicsit felszívja a tejszínt." (A cikket a fenti blogról másoltam.)
Érdemes kipróbálni, mert gyorsan megvan és még a férfiaknak is ízlik :-).

4 megjegyzés:

Jutus írta...

Ez nagyon finom lehet,holnap én is kipróbálom,úgy is mindíg bajban vagyok azzal hogy mit főzzek.Gondolom a zöldségkeveréket a raguba tetted. :)
Köszi az ötletet!
Jutus

Cicurka írta...

Úgy csináltam, hogy hagyma olajon megpárolni, rá a hús és zsírjára sütni, bele a zöldségkeverék, párolni 2 percet, rá a tejszín és kész.:-)
Szívesen!
A legnehezebb manapság olyan kaját készíteni ami laktató, finom és a Párom is megeszi (de ezt spec megette és ízlett neki :-)).

Jutus írta...

Épp most lett készen!Hát valami isteni finom és milyen hamar kész van,azt hiszem én is felteszem az oldalamra,hátha mások is elkészítik. :)

Cicurka írta...

Örülök, hogy ízlett!:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...