2009. augusztus 11.

Hosszúhétvége Mórahalmon, Szeged, Gyula


Csodaszép és relaxáló hétvégét töltöttünk a Párommal a Dél-Alföld szívében.
Pénteken megérkeztünk Mórahalomra, a Thermál Panzióba. Picike, forgalmas városka (ez az estéből kiderült :-)).
A szoba pici, tiszta. Csak egyetlen bibi volt, amivel eddigi életem során nem számoltam, hogy mindkét ablaka az utcafrontra nézett. Ez az elalvásnál okozott problémát. (Nem kicsit!) (Legközelebb tudom ne utcafronti ablakok legyenek!!! :-))
A Panzió legnagyobb előnye az, hogy balra a Csárda, jobbra pedig a fürdő bejárata. Klassz. Ki sem kell menned csak átmégy az ajtón és máris a helyszínen találod magad.
A fürdő pazaaaaaaaaaarrrrrrrrrr!!!!!!!!
Leginkább a dögönyözős medencék nyerték meg a tetszésemet. Egész nap el lettem volna ott.
Másnap (szombaton) átnéztünk Szegedre a Hungarikum fesztiválra. Rengeteg kaja, pia és csecsebecse. Kaptam is egy cuki piros pöttyös mézesbödönt:-) és ettünk fini kenyérlángost.
Vasárnap 9-kor indultunk is haza, vagyis hazafele beugorva a gyulai Várfürdőbe. Hatalmas! De azért a mórahalmi jobb:-)
Kiáztattuk magunkat, csobbantunk és 7-re haza is értünk.
Csudijóvolt!!!!

Fényképezni a fürdőben nem tudtam, de akit érdekelnek a képek a mórahalmi fürdőről itt megtekintheti. A városról pedig itt tájékozódhat.
















2 megjegyzés:

Márti írta...

Nagyon közel voltunk egymáshoz! Én gyulai vagyok, de nem is tudom, mikor voltam a fürdőben!
Köszi, a felajánlott segítséget, biztos élni fogok vele!
Márti

Cicurka írta...

:-) Kicsi az ország! :-)
Megtettünk egy pár kört mire megtaláltuk a fürdőt:-)
Nagyon szívesen segítek!
Szép napot!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...