2011. november 17.

Itt vagyok :) / I'm here :)

Babáztam és kreativkodtam is egy ici-picit. :)
A varrógép újra kikerült a nappaliba (muszáj volt, mert ha eltűntem a Mazsolám szeme elől a mosókonyhába - eddig ott volt a kis gépem - akkor balhé volt :)). Így sincs sokkal több időm varrni, de igyekszem, mert élvezem.

Elkészítettem Móninak a nyereményét és csomagolás után újtára engedtem. Remélem már odaért! (Fotóztam, de mivel meglepi csomag volt, ezért még várok a kép felrakásával.)

Készült még egy tündéri fémkeretes pénztárca hatalmas bogyós kapoccsal (nagyon bejön!), kis gyöngyös lógókával és az anyaga....! Imádom! Egy újságnyomat - egy kis Manhattan, egy kis Colosseum, egy kis Matrioska... :) Kapott egy láncocskát is. Egyszóval nekem nagyon bejött. :)
Az elem most töltőn a fényképezőgépben, de holnap pótolom a képet! Addig is légy kíváncsi :)


És egy kis szívmelengető régi-régi dal:
csak úgy, mert Z imádja, ha dúdolom neki :)


És a dalszövege, ha valakinek kedve támad énekelni:

 

2 megjegyzés:

Móni írta...

Még nem érkezett meg, de egyből jelzek ha megkaptam! :D
Puszi

Ányi írta...

Kiváncsi vagyok mindenre! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...