2012. március 25.

Húsvéti játék / Easter giveaway

Itt vagyok a játékkal. :)))

A szavazást lezárom :), az ÉKSZER nyert.
Így a nyeremény ennek jegyében ez a nőcis nyakék.



Órát jelképező csini nőcis medál üveglencsébe zárva, bogyós ezüstös láncon, gyönggyel és virággal kiegészítve.

Aki szeretné annak nincs más dolga, mint
  1. hagyj itt egy hozzászólást 2012. árpilis 8. éjfélig. (Sorsolás másnap!)
  2. írd meg benne a hobbid
  3. ha van blogod megköszönöm, hogy kiteszed a játék logóját.
  4. légy rendszeres olvasóm, hogy ne maradj le a továbbiakról :)
Köszönöm, hogy játszol!

I'm back with the giveaway!
The prize is this cute and very feminine pendant on a silvery chain, with a little pearl and flower charm.
If you'd like to win, please
  1. leave here a comment till 8th April 2012, midnight. (I'll write the winner next day!)
  2. write in this comment your hobby
  3. if you have a blog please add my giveaways logo (pic) here
  4. be my recent visitor / reader
Thx for play with me!

12 megjegyzés:

Nell írta...

úú, de szép!=) követlek, és a kedvenc elfoglaltságom az olvasás és az elliptikus trénerezés :Dköszi a lehetőséget!

balintnati(kukac)gmail(pont)com

Unknown írta...

Jöttem én is játszani! Hobbim a hímzés, bár ezt már rég tudod :) A blogban természetesen kiteszlek! ;)

Lencsilány írta...

Hű, hát ez csodaszép:)! Jövök én is:P A hobbim a főzés, és mostanában kacérkodom a gyöngyfűzéssel, de csak amolyan baby steps ütemben, még nem tudom, hobbi lesz-e belőle. Oh igen, és a krimik minden mennyiségben és formában.

Jutka írta...

Nagyon tetszik!
A medál és a kis virág..... egy szó mint száz szeretném ! kirakom a blogomon:)

cerato írta...

¡Me encanta tu sorteo! Me gusta el punto de cruz, cocinar y leer. Anuncio el sorteo en mi blog.
Saludos

Mamá opina y sortea írta...

Hola, me apunto al sorteo. Lo pongo en mi blog
www.misjabonesdelpueblo.blogspot.com
Marisa Ortiz
paruscristatus@hotmail.com
Gracias.

appelcuisine írta...

Szia, Én most járok itt először, de nem utoljára.
A hobbym a konyhám és az egzotikus gyümölcstermő növények gyűjtése, szaporítása. Az én blogom még nem üzemel :(.

Sofie írta...

Én is jöttem játszani, a hobbim az olvasás és a hímzés....a blogomban is kiteszem. :-)

inga írta...

nagyon tetszik a nyaklánc!
én horgolni szeretek, de sokminden érdekel, csak lenne időm kipróbálni :)

lapappilon írta...

szia!
gyönyörű!
hobbim: keresztszemes hímzés...
kellemes ünnepet!
minden jót
Éva

Regina írta...

Szia! Szeretnék jelentkezni a játékra :)
Szeretek hímezni, sütni-főzni :)
Köszönöm a lehetőséget!
Kellemes Húsvéti Ünnepeket Kívánok!
Üdvözlettel, Regina

Évi írta...

Én is jövök játszani :) Gyönyörű a nyeremény!
A hobbim a gyöngyfűzés már gyermekkorom óta :)
Számomra nagyon kellemes elfoglaltság, megnyugtat, kikapcsol és szórakoztat.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...