2012. március 30.

Húsvéti Swap kipipálva / Easter Swap Hop completed

Korábban már említettem. Terri indította a játékot még februárban és március 23 volt a küldési határidő (külföldieknek).

Feladat teljesítve! :)

Sokat agyaltam mit is készíthetnék a megajándékozottamnak...
Végül beszereztem a szükséges kellékeket és nekiálltam.
Öltöttem, szabtam, varrtam, ragasztottam, csiszoltam, festettem...
És befejeztem! :)
Csomag úton, remélem határidőre odaér!

Addig egy kis ízelítő mit is küldtem...


Amint visszajelzést kaptam a sikeres átvételről bővebben mutatom. :)

Earlier I wrote about this Swap by Terri. The final sending date was 23rd March.
Mission complete! :)
I thought many and many about what to make for my partner.
I bought all what I needed and painted, stitched, sew, ...
And the pack is on it's way! I send it in time! I hope it will arrive to my partner in safe!
Please till see my pics above...


Húsvéti játékom jelentkezőket keres! :)

Let's join my Easter Giveaway!

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...