2008. november 26.

A tegnapi nap eseményei

Amilyen borzalmasan indult a tegnapi nap, olyan kellemesen végződött.
Reggelre akkora hó fogadott, hogy nem tudtam időben elindulni dolgozni. Röpke 30 percbe telt mire kiástuk magunkat az udvarról és elindulhattam. A szokásos 15 perces belvárosba vezető út most 1 órába telt, az autósok úgy kanyarodtak a város felé, mint egy 8 km-es damilra fűzött gyöngysor. A tempó beállt 10km/h-ra. Tükörjeges út, helyenként lefagyott, felolvadt, letaposott hóval. Mire beértem a munkahelyemre végül is csak 1,5 órát késtem (nem is tudom miért tartjuk a hótorlaszosokat, ha nem dolgoznak semmit. A rádiós szavaival élve, már augusztusban el kellene kezdeni a felkészülést.....
Reggel persze a szomszédom segítségét kellett kérnem, hogy beérjek a városba és onnan tovább a munkatársam jóvoltából beértem a célhelyre.
Egyszóval borzalmas reggel!!!!
Viszont az este....!!!! Hazaértem és az asztalon várt a csomagom, a karácsonyi csomagom. Mint az oldalsávban láthattátok én is jelentkeztem a Karácsonyi huzogatós játékra és megérkezett!!!!
Panyi Zsuzsi lett az ajándékozóm. Névről nem ismertem (lehet tudatlanság, de nem találkoztam még a - most már elfelejthetetlen - nevével :-)).
Rögtön nekiestem és bontottam.
Először is egy kis átlátszó, műanyag tasak borult az ölembe és benne, láss csodát 4 aprócska gomb sorakozott. Nagyon megörültem neki, mert ha betérek egy rövidáruboltba egyenesen a gombos részleghez vezet az utam és válogatok, válogatok, .... De még ilyen aranyos apróságokat nem láttam. Nagyon szépek és ízlésesek!!!
A második dolog ami a borítékban volt egy dobozka, amelynek tetején egy körmatrica hírdette, hogy karácsonyi csomagról van szó. Már ez is nagyon vonzó, hát még amit benne találtam.
Egyik ámulatból a másikba estem.
Egy klassz gyűrű ült a selyempapírbelső közepén.
Egyszerű, modern, tiszta!!!
Minden elismerésem a készítőnek! És még több ilyen munkát kívánok Neki!
Köszönöm szépen "Panyizsuzsi"! (Megjegyeztem!)
Aki még nem ismeri ez úton ajánlom szíves figyelmébe honlapját:
www.panyizsuzsi.hu
www.panyizsuzsi.com
Nagyon szép, egyedi ékszereket találhat a lapon.
És íme a fotó:

2 megjegyzés:

martimez írta...

Gratulálok! Én ismerem a munkáit,nagyon irigyellek,igazán klaszz ajándékot kaptáj.

Cicurka írta...

:-) Én is nagyon örülök neki!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...